Doe mee aan onze mailinglijst en krijg

15% van uw eerste bestelling

Ontvang code per e-mail. Deze code kan maar één keer worden gebruikt. Het is geldig op verkoopitems en kan niet worden gebruikt in combinatie met andere codeaanbiedingen.

Sluiten

* Door je aan te melden, ga je ermee akkoord om e-mails van ons te ontvangen
en met onze Privacybeleid>

Vacatures

Verkoopmedewerker - Parttime

Een geweldige kans om lid te worden van Mimi Holliday om het team te ondersteunen tijdens de lancering van de eerste flagship store in de Primrose Hill in Londen.

In 2003 heeft de enorme vraag de weg geëffend voor Mimi Holliday, gecreëerd als een diffusielijn naar de luxe van Damaris-lingerie. Met dezelfde wilde, creatieve merkethos, en het handhaven van de uitzonderlijke pasvorm en kwaliteit van Damaris, werd Mimi Holliday beroemd geboren.

Mimi Holliday zet zich in voor het creëren van coole, laagdrempelige lingerie voor elke vrouw.
We zijn op zoek naar een goed gepresenteerde, enthousiaste en slimme persoon met een uitstekende klantenservice.

.

Taken en kerntaken:

  • Welkom en help alle klanten met passend en persoonlijk advies dat de verwachting overtreft.
  • Moedig klantenloyaliteit en gegevensvastlegging aan.
  • Verhoog eenheden per transactie.
  • Onberispelijke winkelstandaarden behouden.
  • Contact houden met klanten en het stockroom-team voor alle verzoeken van klanten en proactieve aanvulling.
  • Bied verkooprapporten voor het einde van de dag aan.
  • Passie en volledig begrip van het merk en product.


Essentiële vaardigheden:

  • Ervaring met klantenservice in de luxesector.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Uitstekende telefoonmanier en goed gepresenteerd.
  • Ambitie om de verkoop te stimuleren bij het contact met klanten.
  • Oog voor detail, vermogen om creatief te zijn en sterke merkcommunicatievaardigheden.
  • Spreekt vloeiend Engels.
  • Goede tijdwaarneming en punctualiteit

Locatie: NW1, Londen
Uur: 1.30pm - 6pm - Weekdagen
Uur: 10.30am - 6pm Zaterdag / 12pm - 6pm zondagen
Salaris: Afhankelijk van ervaring.

Stuur alle CV's naar om te solliciteren louisa@mimiholliday.com

Luxe Fashion Stage

Pligten en sleuteltaken:

De rol van de stagiair is om het Mimi Holliday-team te ondersteunen in alle gebieden van het bedrijf, waaronder PR en Marketing, Verkoop, E-commerce en Productie. Dit zal een breed scala aan taken met zich meebrengen, waardoor de kandidaat waardevolle ervaring en een goed afgerond inzicht krijgt in hoe een modeshoofdkantoor werkt. Je moet een betrouwbare, enthousiaste, hardwerkende persoon zijn met goede communicatievaardigheden en oog voor detail. De taken omvatten: het onderhoud van alle persmonsters, inclusief het coördineren van voorbeeldteruggaven, assistentie bij persevenementen, assisteren bij logistiek, warehousing & front-of-housediensten en in het algemeen ondersteuning van het team op alle gebieden. Je kunt deze rol heel erg op je eigen manier maken; uw interesses en sterke punten bepalen de gebieden van het bedrijf waarin u zich concentreert.

Deze positie is direct beschikbaar voor minimaal drie maanden (hoewel kortere periodes worden overwogen) en is een geweldige kans om waardevolle ervaring op te doen in een drukke en snelle hoofdkantoor voor degenen die een loopbaan in lingerie of mode willen volgen. De rol is onbetaald, maar reiskosten voor zones 1-3 worden vergoed en een toeslag van één set Mimi Holliday lingerie per maand zal beschikbaar zijn.

Mode- of winkelervaring is de voorkeur maar niet essentieel, en kennis van Photoshop, Microsoft Excel, Microsoft Word en PowerPoint is een voordeel.

verantwoordelijkheden omvatten:

  • Werken met de PR & Marketing Manager: contact onderhouden met pers en arrangeren van persberichten en callbacks, het leveren van persvoorbeelden aan de hoofdkantoren van de grootste modebladen ter wereld!
  • Blootstelling aan sociale media - het creëren van spannende en boeiende inhoud voor Instagram, deelname aan het creëren van blogposts
  • Voor succesvolle kandidaten die in maart of oktober met het bedrijf werken, bent u een integraal onderdeel van de organisatie en implementatie van onze S / S- of A / W-persevenementen.
  • Handelen als Front of House voor het kantoor, oproepen en leveringen richten aan relevante personeelsleden en vragen van klanten beantwoorden
  • Assisteren bij logistiek en het verwerken van online klantbestellingen
  • Klantteams en verkoopteams assisteren bij administratieve taken
  • Zorgen dat het kantoor op een hoog niveau wordt gehouden en proactief is in dit streven
  • Een verscheidenheid aan ad-hoc kantoortaken aan


Essentiële vaardigheden:

  • Uitstekende telefoon manier en goed gepresenteerd
  • Pro-actieve en georganiseerde benadering van het werk
  • Vloeiend in het Engels
  • Microsoft Word en Excel geletterd
  • Hartstochtig over lingerie!

Locatie: NW1, Londen
Lengte van de plaatsing Bij voorkeur kan een minimum van 3 maanden maar kortere termen worden overwogen
Uur: 9.30am - 5.30pm maandag tot vrijdag
kosten: Alleen reiskosten (Londen Zones 1-3)

Stuur alle CV's naar om te solliciteren pressoffice@damaris.co.uk

Artikel toegevoegd aan winkelwagen

Doorgaan met winkelen Bekijk uw winkelwagen