Doe mee aan onze mailinglijst en krijg

15% van uw eerste bestelling

Ontvang code per e-mail. Deze code kan maar één keer worden gebruikt. Het is geldig op verkoopitems en kan niet worden gebruikt in combinatie met andere codeaanbiedingen.

Sluiten

* Door je aan te melden, ga je ermee akkoord om e-mails van ons te ontvangen
en met onze Privacybeleid>

Terug naar Mimi's blog

Achter de scènes met Lulu in Cap-Ferrat

September 01, 2017

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

Na het succes van de debut beach-collectie van Mimis vroegen we ons Mimi-model van het moment, Lulu, om je in haar eigen woorden achter de schermen te nemen ...

Fotograferen met Mimi is altijd zo'n avontuur, het is een van de redenen waarom ik graag met Damaris werk. Omdat we niet het risico wilden van een verloren bagage-debacle, wat resulteerde in niets om te schieten, vlogen we naar Frankrijk met onze handtassen vol met Mimi-badkleding - een bikini voor elke dag van de week! Aangekomen in Bordeaux gingen we Jenga spelen met de tassen terwijl we probeerden alles in de huurauto te passen. Het gaat erg ver met te veel camera-apparatuur.

Cap Ferrat hier komen we - reizend licht ...

Gelukkig heb ik niet veel ingepakt, je hebt niet veel meer nodig dan een tandenborstel en een trui als je gaat modelleren - je outfits zijn er voor jou! Dat gezegd hebbende, neem ik altijd mijn essentiële mee; Alexandra Soveral Formula 1 Moisturizer waar Damaris me aan heeft voorgesteld (het is net een beetje gezichtsbehandeling elke keer als ik hem gebruik), mijn Burbs Bees-granaatappel-lippenbalsem en mijn Rajasthan Rose Oil die ik uit India heb meegenomen en ruikt naar een droom.

Ik geloof dat als je heerlijk ruikt en je huid gezond en fris is, zal je miljoen dollar betalen omdat je voelen fantastisch, en zal daarom vertrouwen in wat je draagt.

Schieten op locatie in Cap-Ferrat

Dit is vooral belangrijk bij het modelleren van lingerie en badkleding! De Rose Oil is zeker mijn geheime wapen om gelukkig en vol vertrouwen te voelen om ervoor te zorgen dat als ik op de set of de locatie stap, ben ik ernaar om te gaan! Het helpt ook met een geweldig team, en bij Mimi zijn ze zo ondersteunend.

Het prachtige Mimi Team!

Rijden rond het landschap in prachtige Cap-Ferrat was geweldig tot na een tijdje we echt niet konden vinden waar we zouden moeten verblijven ... Na een paar locals die geen Engels hadden gesproken, kwam er een prachtige vintage camper van om de hoek en een man in zonnebril leunde uit het raam en zei in een zwaar Frans accent,
'Ik kreeg te horen dat er een beetje meisjes op zoek waren naar mij?'
... Cue hysterisch gelach uit het team! Toen hij de volgende dagen de weg naar onze basis leidde, bleek dat hij de blokhut had gebouwd waarin we verbleven! Indrukwekkend werk.

Multitasking. F
inade "Bonjour Tristesse" tijdens het bijvullen van de kleur

Op het schot is het team helemaal vrouwen, wat resulteert in een geweldige en volledig empowerende sfeer die wordt omringd door vrouwen in de industrie die absoluut op hun werk rotsen.

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

Het geweldige team van alle vrouwen!

Ze missen ook geen beat, wetende dat je je goed moet voelen om het voor de camera te 'werken'. Elke keer dat ik veranderde, complimenteerde het hele team me en vertelde me hoe prachtig ik was - het was eigenlijk hilarisch! De fotograaf Emma was geweldig aan het kletsen en zo positief en geruststellend, vertelde me welke vormen er goed uitzagen.

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | FotoshootMimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | FotoshootMimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

Opnemen op locatie met onze fotograaf

Het zorgt ook voor een echt comfortabele sfeer, als je op locatie verandert, bestaat je kleedkamer meestal uit iemand die een handdoek voor je houdt!

Zoals de norm voor de meeste scheuten was, was het vanaf het begin gaan, gaan, gaan. We lieten de tassen vallen en gingen op jacht naar locaties om te schieten, en ergens om die avond te eten - prioriteiten!

Locatie jacht

We vonden het mooiste stuk wit zandstrand twee minuten van het huis en op dat moment van de dag was het vroege avondlicht perfect. Ik durfde te gaan en begon, dus we snelden terug naar het huis en grepen handen vol met Mimi Swim en Beachwear - we konden dit licht niet missen. Praten over gouden Franse avonden! Het landschap was absoluut prachtig en de beelden zagen er uiteindelijk prachtig uit met zo'n prachtig licht.

Perfect gouden licht om op de eerste avond te schieten

Wat zo hilarisch is, is dat het er zo warm en zwoel uitziet, maar eigenlijk was het behoorlijk ijskoud, en er was ook een vrij woeste koude wind waait (geen windmachine nodig.) Dus wat je niet ziet, ben ik tussen schoten, ingepakt in mijn jas, de enorme Mimi Holliday-handdoek en een sjaal om mijn hoofd - zo glamoureus ...!

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

Warm houden in dekens en dekbedden!

We waren de volgende ochtend vroeg op en gelukkig was het weer op zee, want we waren op weg naar de lokale steiger om op onze boot te springen voor de dag! De gigantische Mimi Holliday Celebrate-tas is alles wat je nodig hebt voor een dagje uit - je kunt ALLES daar in passen, het is bijna de Mary Poppins-tas.

Je kan echt alles in de Celebrate Beach Bag passen!

Prachtige scènes in Cap-Ferrat

Toen we de baai in reden, was het duidelijk dat er geen windmachine meer nodig was. Toen we de hoek omgingen, zagen we er in een paar seconden behoorlijk schoon uit.

Windswept en interessant!

Balanceren op de rug van een boot terwijl het beweegt, in de wind, in een bikini is uitdagender dan het lijkt - maar toen ik in Cornwall op de boten aan zee rommelde, had ik maar een paar harige momenten toen ik dacht dat ik stond op het punt om in 'de drank' terecht te komen. Damaris houdt ervan je scherp te houden!

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

Plezier en spelletjes over boten!

De zon kwam uit, we hadden muziek aan het spelen en het was heerlijk warm. Ik nam van de schipper over om te schieten, Captain Lu ahoy. Je kan het niet helpen, maar een beetje boogie hebben als je een Polka Dot Bikini draagt!

Kapitein Lu Ahoy!

Damaris's inspiratie voor de Riviera Rode en Witte Polka Dot bikinis stamt uit herinneringen van haar moeder, die een draagt ​​terwijl ze opgegroeid is. Ze vertelde ons het verhaal over hoe ze altijd dacht dat ze waren zo chic, fantastisch en iconisch dat ze ooit een Polka-Dot bikini zelf een dag zou ontwerpen. Ik heb het geluk gehad om het afgewerkte resultaat van een van haar prachtige en speelse ontwerpen te modelleren.

De iconische Polka-Dot Bikini

Schud je staartveer!

Aangekomen op de hoofdlocatie voor de shoot die dag, uit het niets kwamen we aan op het meest verbazingwekkende kleine eiland. Geheel afgezonderd was het alsof iemand het uit de lucht had laten vallen. Met het felwitte zand en de zonnesteek, terwijl we van onze boot stapten, voelde het alsof we in het Caribisch gebied hadden kunnen zijn!

Mimi Holliday

Ons kleine stukje hemel - dromerig

Op je eigen eiland is het gemakkelijk om een ​​beetje opgewonden te raken en we werden allemaal lichtelijk gek rond danst als gekken - we dachten niet aan het feit dat er natuurlijk onze mooie fotograaf Emma aanwezig was, en er is nu fotografisch bewijs van dat moment terwijl ze het op camera ving!

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

Dansen alsof niemand kijkt!

Na het kalmeren kwamen we aan het werk, wat resulteerde in een aantal prachtige schoten. Het enige probleem, omdat het zand wit was en de zon uit was, het was zo helder dat ik nauwelijks mijn ogen kon openen! Het realiseren van het was zo helder en dat ik alleen bij de camera kon neuken (niet aantrekkelijk) viel voor elk portretfoto af, zodat iedereen "3,2,1 ..." zou schreeuwen en ik zou mijn ogen openen! We hebben de schoten die we nodig hadden en zonder mijn netvlies te verbranden - alles erg succesvol!

Hard aan het werken

Achteruit op de boot waren we net in de tijd, het weer was omgedraaid en het was tijd voor nog een paar schoten voordat ik helemaal frisse! De countdown kwam weer in gebruik, maar deze keer zou ik een paar springende jacks doen en dan het dekbedje weggooien waar ik in cocooned was!

3, 2, 1 ... gaan!

Het is kil op volle zee!

Mimi Holliday

Achter op het land warmden we op nadat de wolken met warme cacao ingevoerd waren en naar het fantastische ruikende restaurant waren gegaan die we de dag eerder hadden geschoten. Een stevig avondmaal van heerlijke zeevruchten en chips begon, en misschien een feestelijke G & T of twee ...

Mimi Holliday | Strandkleding | Luxe Badmode | Zuid-Frankrijk | Fotoshoot

...Klus geklaard. Tot de volgende keer!

Heb je onze vorige post gelezen door actrice & model Amber Anderson?

<Terug naar Mimi's Lingerie Blog

Net als ons verhaal?

Word lid van de chat, we horen graag uw gedachten.

* Beperkt tot één code per klant